فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

اشعار امام خميني و مقام معظم رهبري
نویسنده : خدیجه
تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1393

 

شعر امام خميني
 
من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم
چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم
 
فارغ از خود شدم و کوس انا الحق بزدم
همچو منصور خریدار سر دار شدم
 
غم دلدار فکنده است به جانم شرری
که بجان آمدم و شهره بازار شدم
 
در میخانه گشایید برویم شب و روز
که من از مسجد و از مدرسه بیزار شدم
 
جامه زهد و ریا کندم و بر تن کردم
خرقه پیر خراباتی و هشیار شدم
 
واعظ شهر که از پند خود آزارم داد
از دم رند می آلوده مددکار شدم
 
بگذارید که از بتکده یادی بکنم
من که با دست بت میکده بیدار شدم
 
 
پاسخ مقام معظم رهبري به اشعارامام خميني
 
تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی ؟
تو طبیب همه‌ای از چه تو بیمار شدی ؟
 
تو که فارغ شده بودی ز همه کون و مکان  
دار منصور بریدی همه تن دار شدی
 
عشق معشوق و غم دوست بزد بر تو شرر      
ای که در قول و عمل شهره بازار شدی
 
مسجد و مدرسه را روح و روان بخشیدی     
وه که بر مسجدیان نقطه پرگار شدی
 
خرقه پیر خراباتی ما سیره توست      
امت از گفته دربار تو هشیار شدی 
 
واعظ شهر همه عمر بزد لاف منی     
دم عیسی مسیح از تو پدیدار شدی
 
یادی از ما بنما ای شده آسوده ز غم
ببریدی ز همه خلق و به حق یار شد
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1393/3/15/4 - - گفته است :
ای امام عزیز .. ای کسی که امنیت و نشاط را به سرزمین من آوردی .. کجایی ببینی که چگونه قافیه را باخته ایم و دشمن ایمانمان را نشانه رفته ...
پاسخ:واين وظيفه ماست كه پاسدار راه امام وخون شهيدان باشيم فقط يادمون باشه اين انقلاب به راحتي به دست نيومده كه به راحتي از دست بره برما باد همت وتلاش

/weblog/file/img/m.jpg
امیرمحمد در تاریخ : 1393/3/15/4 - - گفته است :
خیلی زیبا بود
پاسخ:متشكرم

/weblog/file/img/m.jpg
کوثر در تاریخ : 1393/3/14/3 - - گفته است :


ما را این گمان نبود که بعد از او بمانیم

اما او رفت و زمین ماند و ما نیز بر زمین

در این پهنه بی منتهایی که عقل ره به جایی نمیبرد...

او رفت و زمین ماند و ما نیز بر زمین

با داغ جراحتی سخت بر دل و جراحتی سنگین بر دوش...

داغهای همه تاریخ را ما به یکباره دیده ایم


پاسخ:زنده تر از تو کسی نیست چرا گریه کنیم؟ مرگمان باد و مباد آن که تو را گریه کنیم هفت پشتِ عطش از نامِ زلالت لرزید ما که باشیم که در سوگِ شما گریه کنیم

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1393/3/13/2 - - گفته است :
ای به خالِ لب دلدار گرفتار بیا

ای انالحق زده منصور سَرِدار بیا

رفتی و خون ز دل و دیده من جاری شد

ای امید دل »خندانِ« دل افکار بیا



رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد


پاسخ:   ای امام ای خفته در دامان خاک / ای به هجرت، سینه ما – چاک چاک جرعه نوش چشمهایت بوده ‏ایم / آری آری مبتلایت بوده‏ایم . . . رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسليت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1532
:: باردید دیروز : 1406
:: بازدید هفته : 5586
:: بازدید ماه : 5515
:: بازدید سال : 31589
:: بازدید کلی : 333295

RSS

Powered By
loxblog.Com