خدايا مراببخش!!به خاطر امام زمان

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

خدايا مراببخش!!به خاطر امام زمان
نویسنده : خدیجه
تاریخ : شنبه 14 تير 1393

 

خدایا، مرا ببخش! به خاطر همه لحظه هایی که به یاد تو نبوده ام!

 

به خاطر همه سجده هایی که زود سر از مهر برداشتم .

 

به خاطر همه درهایی که کوبیده ام و خانه تو نبوده اند .

 

به خاطر همه حاجاتی که از غیر تو خواسته ام .

 

به خاطر همه وعده هایی که تو دادی و من باور نکردم .

 

به خاطر همه آنچه به خاطر سعادت من از من خواستی و من اعتماد نداشتم .

 

به خاطر همه آنچه خواستی به من بفهمانی و من نفهمیدم .

 

به خاطر همه نعمتهایت که شکر نکرده ام .

 

به خاطر همه مهربانی هایت که با گناه پاسخ داده ام .

 

به خاطر همه چشم پوشی هایت که سوء استفاده کرده و گستاخ تر شده ام .

 

به خاطر همه آنچه در راه من خرج کرده ای و من هیچ در راه تو خرج نکرده ام .

 

به خاطر ...

 

مرا ببخش! نه به خاطر آنکه من لیاقت بخشیده شدن دارم;

 

به خاطر اینکه تو شایسته بخشیدنی!

 

نه به خاطر آنکه گناهان من بخشودنی هستند;

 

به خاطر اینکه تو اهل عفو و مغفرتی و گذشت کار توست

 

نه به خاطر اینکه من خوب شده ام;

 

به خاطر اینکه تو خوبی!

 

نه به خاطر آنکه مرا خوشحال کنی

 

به خاطر اینکه پیامبرت و اولیاء تو، خوشحال شوند!

 

مرا ببخش، نه به خاطر من!

 

به خاطر «آن که » گناهان من اول او را اذیت می کند!

 

به خاطر «آن که » گناهان من، غربت و آوارگی و غیبت او را تمدید می کند!

 

به خاطر «آن که » هر هفته پرونده اعمال مرا به دست او می دهند!

 

به خاطر «آن که » این بار نمی داند با چه رویی پیش تو شفاعت مرا کند!

 

به خاطر «آن که » قرار است بر زمین آقایی و سروری کند و گناهان من مانع این کار شده اند!

 

به خاطر «آن که » دوستش داری و او تو را دوست دارد!

 

به خاطر «آن که » ناراحتی او ناراحتی توست و خوشحالی او خوشحالی تو!

 

به خاطر امام زمان مرا ببخش!

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حامد در تاریخ : 1393/4/15/7 - - گفته است :
یا لطیف ارحم عبدک الضعیف
الهي آمين

/weblog/file/img/m.jpg
حكيمه در تاریخ : 1393/4/15/7 - - گفته است :
خدايا مرا ببخش
پاسخ:الهي العفو

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــــای دوست داشتنی در تاریخ : 1393/4/14/6 - - گفته است :
یوسف از جرم زلیخا گر به زندان می رود ،
یوسف زهرا را ببین از جرم ما حبس ابد گردیده است...
پاسخ:همه گل‌ها به خنده می‌گویند باز در باغ، باغبان آید  به خدا شیعه صاحبی دارد به خدا صاحب‌الزمان آید

/weblog/file/img/m.jpg
Behnaz در تاریخ : 1393/4/14/6 - - گفته است :
نام من بر کف دستت بنویس...
تا به هنگام قنوتت نبری از یادم.....
ترسم امشب که مقبول شود از تو دعا.....
گویم افسوس که من از قلمت افتادم.........
سلام دوست خوبم عبادتتون قبول
شاد و مسرور باشید
پاسخ:سلام برشما دوست مهربونم طاعات شما هم قبول ممنونم ازلطفتون

/weblog/file/img/m.jpg
کوثر در تاریخ : 1393/4/14/6 - - گفته است :
خداوندا برای همه چی شکر و به خاطر همه نعمت هایت و به خاطر امام زمانت مرا هم ببخش .
پاسخ:الحمدلله

/weblog/file/img/m.jpg
مریم شیش تایی ها در تاریخ : 1393/4/14/6 - - گفته است :
نماز و روزهایتان قبول باشد
التماس دعا
پاسخ:ممنون محتاج دعا

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1393/4/14/6 - - گفته است :
خدایا!

بابت هر شبی که بدون سپاسگذاری از تو

سرم را روی بالش گذاشتم

بابت هر صبحی که بدون سلام به تو آغاز کردم

بابت لحظات شادی که به یادت نبودم

بابت هر گرهی که به دست تو باز شد اما من

آنرا به شانس نسبت دادم

بابت هر گرهی که به دستم کور شد

و تو را مقصر دانستم مرا ببخش

کمکم کن که باور کنم

(تو کنار منی نه رو به روی من)...


پاسخ:العفو


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 1406
:: بازدید هفته : 4057
:: بازدید ماه : 3986
:: بازدید سال : 30060
:: بازدید کلی : 331766

RSS

Powered By
loxblog.Com