آقاظهورکن

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

آقاظهورکن
نویسنده : خدیجه
تاریخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393





:: موضوعات مرتبط: پيام هاي مهدوي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1393/2/27/6 - - گفته است :

بی همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود
داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی‌شود
دیده عقل مست تو چرخه چرخ پست تو
گوش طرب به دست تو بی‌تو به سر نمی‌شود
جان ز تو جوش می‌کند دل ز تو نوش می‌کند
عقل خروش می‌کند بی‌تو به سر نمی‌شود
خمر من و خمار من باغ من و بهار من
خواب من و قرار من بی‌تو به سر نمی‌شود
جاه و جلال من تویی ملکت و مال من تویی
آب زلال من تویی بی‌تو به سر نمی‌شود
گاه سوی وفا روی گاه سوی جفا روی
آن منی کجا روی بی‌تو به سر نمی‌شود
دل بنهند برکنی توبه کنند بشکنی
این همه خود تو می‌کنی بی‌تو به سر نمی‌شود
بی تو اگر به سر شدی زیر جهان زبر شدی
باغ ارم سقر شدی بی‌تو به سر نمی‌شود
گر تو سری قدم شوم ور تو کفی علم شوم
ور بروی عدم شوم بی‌تو به سر نمی‌شود
خواب مرا ببسته‌ای نقش مرا بشسته‌ای
وز همه‌ام گسسته‌ای بی‌تو به سر نمی‌شود
گر تو نباشی یار من گشت خراب کار من
مونس و غمگسار من بی‌تو به سر نمی‌شود
بی تو نه زندگی خوشم بی‌تو نه مردگی خوشم
سر ز غم تو چون کشم بی‌تو به سر نمی‌شود
هر چه بگویم ای سند نیست جدا ز نیک و بد
هم تو بگو به لطف خود بی‌تو به سر نمی‌شود
پاسخ:یابن البدور المنیره !

دارم میروم برای دلت که از ما گرفته نماز آیات بخوانم ...


/weblog/file/img/m.jpg
کوثر در تاریخ : 1393/2/27/6 - - گفته است :
اللهم عجل لولیک الفرج

برای اومدن امام زمان باید خودسازی و ترک گناه کرد
پاسخ:گر عفو کنی یا نکنی حق داری، گر نامه ام امضا نکنی حق داری، با این همه عصیان و خطاکاری ما، گر چهره هویدا نکنی حق داری.

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــــای دوست داشتنی در تاریخ : 1393/2/26/5 - - گفته است :
کاش از لطف شبی یاد ز ما می کردی

یاد از عاشق افتاده ز پا می کردی

کاش بیمار فراقت که ز پا افتاده

با نگاه ملکوتی ، تو دوا می کردی

کاش می آمدی با یک نظر ای نخل امید

گره از کار من زار ، تو وا می کردی

کاش یک شب تو برای فرجت مالک من

با دل سوخته ی خویش دعا می کردی

همچو باران به سر شیعه بلا می بارد

کاش می آمدی و دفع بلا می کردی

پرچم ظلم برافراشته شد در همه جا

کاش تو پرچمی از عدل به پا می کردی...
پاسخ:مـــی ایـــــــــد از دور ,مــردی ســــواره / بـــرمــرکب عشـــق, چــــون ماهپــــاره والشمــس رویـش, واللــیــــل مـــویـش / گلـــها هــمه مســــت, از رنگ و بویـش . . .

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1393/2/26/5 - - گفته است :
برای ظهور مولایمان فقط باید به خدا التماس کنیم... ..خدایا التماست میکنم
پاسخ:هم التماس هم ترك گناه!
آیت الله بهجت:اگر برای فرج امام زمان ع دعا می کنید نشانه آن است که هنوز ایمانتان پابرجاست.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 661
:: باردید دیروز : 1406
:: بازدید هفته : 4715
:: بازدید ماه : 4644
:: بازدید سال : 30718
:: بازدید کلی : 332424

RSS

Powered By
loxblog.Com