فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

بذرعشق
نویسنده : خدیجه
تاریخ : شنبه 12 بهمن 1392

 


هر جا قدم می گذارید بذر عشق بپاشید
 و قبل از همه در خانه خودتان. به فرزندان خود ، به همسر خود ، به همسایه های خود ،
به هموطنان خود ، به مردم دنیا عشق بورزید...
 نگذارید کسی از پیش شما برود مگر اینکه خوش تر و امیدوارتر از وقتی باشد که
نزد شما می آید.
حضور زنده و مجسم محبت خدایی باشید.
 محبت را در لبخند ، در چهره ، در چشم ها و در سلام گرم خود به دیگران پیش کش کنید.
 
**************************************************



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
fateme.a. در تاریخ : 1392/11/24/tajbakhshiyan1 - - گفته است :
اوه اوه من نبودم چه اتفاقاتی افتادهD
مهنازجون از طرفداریت ممنونم
ولی الهی بمیرم چندنفر به یه نفر!!!!!!بیچاله مامانیم

/weblog/file/img/m.jpg
زهراسادات در تاریخ : 1392/11/21/tajbakhshiyan1 - - گفته است :
اولا:سلام علیکم ورحمته الله.دوما:بله جای شما خالی برف بازی...اوا نه ببخشیددرس خوندن خوش گذشت.سوما:قربان شما قابلی نداره (من این همه نیستم)(یعنی این همه صفت های والایی کخ شما میگید در من نیست){برگه رفته از کتاب کشف المحجوب}چهارما:آن چیزی که هست اینکه من این همه هستم وبر همگان واضح ومبرمه که من شیطونم اینم ی نعمته دیگه:):):)
پاسخ:سلام باباي مهربون !
دوستان به جاي ما!
كتاب تون رو كي تأليف نمودين؟!

ودرآخر: شكرنعمت نعمتت افزون كند!! خداوندا:شكر

/weblog/file/img/m.jpg
زهراسادات در تاریخ : 1392/11/17/tajbakhshiyan1 - - گفته است :
اولا:من هیچ وقت وهیچ زمان قصد بی احترامی به کسیو نداشته وندارم نه خواهم داشت،ثانیا:من کی باشم که بخوام سابقه 10ساله کسیو ببرم زیر سوال ثالثا:ی دهکده جهانی افتادن به جون من همه شدن مدافع بچم(فاطمه)
پاسخ:سلام زهراسادات شيطون! اولا : سلام ثانيا:برف بازي .... ببخشيد درس خوندن خوش گذشت؟!!!! ثالثا:توضيح بدم كه خيلي شيطوني اگرچه اينم جهاني شده!! تا بقيه فكر نكنند وب من شده دادگاه !! رابعا: بابايي ديگه احترامت واجب!! سادات هم كه هستي!!! چي بگم ؟؟!!!

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/11/14/1 - - گفته است :
خانم جونم، فداتون بشم، من به خاطر شما با همه درگیرمیشم!!!



کسی جرات داره نازک تر از گل به شما بگه!!!!! تا ببینه چه بلایی سرش میارم!!!



اما این دفعه بیشتر به خاطر فاطمه بود!!!



در ضمن زهرا جان بابا اگه 27 کل ایران رو هم جمع کنی!!! که نمیتونی!! چون همه رو اذیت کردی و همه ضد توهستن!!!! بازم ازپس من برنمیای!!!! حالا که فاطمه هم با منه که دیگه عمرا بتونی کاری کنی!!!!!!



درضمن فکر کردی خانم منو با 10سال سابقه ول میکنن!!! طرف تورو میگیرن؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ:خدارو شكر كه بابا ودختراز پس هم برمياين!!!

ديگه من چي بگم؟!!

اما زهراسادات نازنين !! بابايي درست !! اما هرچي باشه مهناز جون سن وتجربه ش از شما بيشتره
از همه مهمتر پيش كسوته !!!!!


/weblog/file/img/m.jpg
زهراسادات در تاریخ : 1392/11/14/tajbakhshiyan1 - - گفته است :
ب جان خودش که ن به جان خودم قصداذیت کردن ندارم!خانم مرسی نشون دادید که 27به غیراز این که خدابامنه شمام بامنید1


به حرف معلمتون گوش بده باباجان باباتواذیت نکن:)
پاسخ:اولا:سلام
ثانيا: 27 ديگه چيه؟!
ثالثا:باباجون

بااين سن وسال وتجربه !!! بايد بدونين احترام بابا در درجه اول دست خودشه!! رابعا:من طرفدار همه شاگرداي گلمم! خامسا:بازم بگم؟؟؟؟!!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/11/13/7 - - گفته است :
زهراسادات!! به خدا ایندفعه دیگه جدی جدی ببینمت کشتمت!!!!!!!!!!

فقط دستم بهت نرسه!!!!!!

کل ایران و تو اذیت میکنی؟؟؟!!!!!

ببین منم رو فاطمه حساسماااااااااااا!!!!!!!

وااااااااییییییییییییییییی به حالت!!!
پاسخ:مهنازجون خشونت لازم نيست !! هرچي باشه زهراسادات دانش آموز منه و حكم باباتو داره!!! واحترام بابا واجب!!!!! آدم به خاطر معلمش با باباش درگير نميشه!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
زهراسادات در تاریخ : 1392/11/13/7 - - گفته است :
نه خانم.جاتون خالی از طریق مخابراته خدا بیامرز گراهامبلو!

فاطمه میگه مگر اینکه wifiمون وصل نشه.

گفتم كه گفته باشم
پاسخ: الان فهميدم كه الحمد لله خوب خوبي !! صداي نفس عميقت رو حس ميكنم كه ميگي:آخييييييي

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/11/13/7 - - گفته است :
زیبا بوووووود
پاسخ:متشكرم

/weblog/file/img/m.jpg
زهراسادات در تاریخ : 1392/11/13/tajbakhshiyan1 - - گفته است :
منوبدجنسی!!!اعوذ به الله من الشیطان الرجیم


خانم اون یه خار توپاش بره من سکته میکنم چه برسه به اینکه خدایی نکرده دق کنه


من از زبون خودش نوشتم ولی خیلی سخته براش،من اصلا دستم نمیره تایپ کنم،اون نمیتونه بیادمیبینیدکه...
پاسخ:مگه پيش هم نيستين؟!!!!
بعد ازاين كه تايپ كردي ميگي؟؟!!

/weblog/file/img/m.jpg
زهراسادات در تاریخ : 1392/11/13/tajbakhshiyan1 - - گفته است :
خانم شخص مورد نظر شخص مورد نظربودا!!!

اینترنتشون قطه داره دق میکنه
پاسخ:بدجنس شدي؟؟!!! سيد خدا!!! خدانكنه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 412
:: باردید دیروز : 1406
:: بازدید هفته : 4466
:: بازدید ماه : 4395
:: بازدید سال : 30469
:: بازدید کلی : 332175

RSS

Powered By
loxblog.Com