فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

فقط خدا
نویسنده : خدیجه
تاریخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1392/12/11/7 - - گفته است :
خداوند نور است و جایی که نور هست تاریکی نیست ؛



چشم و دلتان روشن ...






پاسخ:الله نور السموات والارض

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/12/10/6 - - گفته است :
ازتون دعوت میکنم به یک جشن تولد تو وبلاگم بیای...
پاسخ:چشم اومدم!

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــای دوست داشتنی در تاریخ : 1392/12/9/5 - - گفته است :
خوش به حال آن که قلبش مال توست/حال و روزش هر نفس ،احوال توست/خوش به حال آن که چشمانش تویی/آرزوهایش همه آمال توست

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/12/9/5 - - گفته است :
سلام خانم معلم...راستش خواستم بگم جواب آبجی مهناز رو ندیده بودم..الان دیدم..از شما متشکرم که چنین شاگردای خداشناسی تربیت کردین...واقعادست گلتون درد نکنه
پاسخ:سلام ممنونم من كاري نكردم ايشون خودشون استادن

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/12/9/5 - - گفته است :
دعاي بي نظير



اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غم هايتان از بين ميرود:







((سبحان الله يا فارِجَ الهَمّ و يا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّي و يَسِّرْ



امري و ارحَمْ ضعفي و قِلةَ حيلتي و ارزُقني من حيث لا اَحتَسِبُ ياربّ



العامين))







ترجمه:



منزه است خداوندي که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،



بر ضعف و کمي چاره ام رحم کن و مرا از جايي که گمان نمي کنم روزي ده اي



پروردگار جهانيان.



حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند در گرفتاريش



گشايش پيدا مي کند.
پاسخ:ممنونم ازدعاي قشنگتون

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا در تاریخ : 1392/12/8/4 - - گفته است :
خدا آرام جان من است...



بسیار عالی خانوم معلم...
پاسخ:خواهش ميكنم

/weblog/file/img/m.jpg
m در تاریخ : 1392/12/8/4 - - گفته است :
شما معلمم هستید وهمه کاره!!


نمره خدا جای خودش، نمره شما هم جای خودش!





متشکرم معلم عزیزم! من هر چی بلدم از شما یاد گرفتم! خداکنه درسامو خوب یادگرفته باشم!


دوستتون دارم
پاسخ:نمره شما كه بيسته !!!
چون از بيست بالاتر نداريم!!!
ممنونم

راستي تو درس مهربوني كه تكي!!!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
m در تاریخ : 1392/12/8/4 - - گفته است :
والله یحب التوابین...



غیر از چهارده معصوم هیچ کس بی گناه نیست!!!

همه خطا کردیم! بعضی ها کمتر و بعضی ها بیشتر!!!

اما خدا همیشه بخشنده است و به قول خانم معلمم بخشنده ترین!!

و خودش تو کتاب مقدسش گفته "وخدا توبه کنندگان را دوست دارد...."

خدا به بنده هاش فرصت توبه داده! پس اگر نمیخواست ما رو ببخشه این فرصت رو بهمون نمیداد!!!

پس اگر واقعا ازخطایی که کردیم پشیمون باشیم و به درگاه خدا توبه کنیم، حتما میبخشه!

صدبار اگر توبه شکستی بازآ...



این ما آدما هستیم که با کوچکترین خطایی که از دوستمون میبینیم رهاشون میکنیم! اما خدا خیلی خیلی مهربونتر از ایناست که ما بتونیم تصور کنیم!!

درضمن خانم معلم مهربونم همیشه میگن هیچ وقت از گناه ها و خطاهات با کسی جز خدای مهربون حرف نزن!



پس به سوی خدا برگردیم که او بخشنده و مهربان وتوبه پذیر است....



و به این سخن امام علی(ع) توجه کنیم که میفرمایند:

اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، صبح به چشم گنهکار به او نگاه نکن!

شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی!





چند شدم خانم؟؟؟!
پاسخ:عالي بود عزيزم من چي كاره ام ؟!! خدا بهترين نمره رو بهت بده ان شاالله! متشكرم

/weblog/file/img/m.jpg
m در تاریخ : 1392/12/8/4 - - گفته است :
خدایا دوستت دارم



خانم اجازه؟؟؟؟

من جواب آقا سجاد رو بدم؟؟؟



میدونم خودتون سرفرصت بهترین جواب رو میدید! میخوام ببینم درسامو خوب یادگرفتم یانه؟؟!!
پاسخ:سلام شما هم جواب بدين البته ببخشيد من نظرشما رو نديده بودم كه خودم جواب دادم ميدونم بهترين جواب رو داري گلم پس بفرما

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/12/8/4 - - گفته است :
خانم معلم بلاخره ما مقابل عرب ها پیروز شدیم..این برد تقدیم به ایران عزیزممممممممممم....@ };-
پاسخ:مباركه آرزوي ما سربلندي ايران وإسلام است


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1017
:: باردید دیروز : 982
:: بازدید هفته : 3665
:: بازدید ماه : 3594
:: بازدید سال : 29668
:: بازدید کلی : 331374

RSS

Powered By
loxblog.Com