عذرتقصیر

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

عذرتقصیر
نویسنده : خدیجه
تاریخ : چهار شنبه 21 مرداد 1394

به نام خدای مهربون

سلام!

سلامی چو بوی خوش آشنایی

اینکه میگن هیچ جایی مثل خونه خود آدم نمیشه ؛ حقیقت داره!

نميدونم تعبیر درستیه بانه ؟! امااینجا هم چندسالیه که تقریبا مثل یه خونه دوستان عزیزم

رفت وآمد میکنن

دوستانی که بوجودشون عادت کردم و به محبتشون دل بستم.

حالا که بعداز حدود دو ماه اومدم سری به خونه م بزنم؛ یه آرامش خاصی پیدا کردم و کاملا درک کردم که هیچ جا خونه خود آدم نميشه! 

تو این مدت خیلی چیزها دست به دست هم داد تا نتونم به روز باشم ؛ ازجمله بد قلقیه کامپیوتر و کندی اینترنت و، ،،

دلم حسابی برای دوستان عزیزم تنگ شده

برای استادگرامی آقا شهاب ونرگس خانم مهربون

برای همکار بسیار عزیزم باوبلاگ قشنگ مهربانی ها که واقعا نمونه یک دوست مهربون هستن وهميشه منو مورد لطف قرار ميدن

مهناز  جون و ابراز محبتشون گرچه محبت ولطفشون فقط محدود به این کلبه نیست

الهه خانم نازنین

وبلاگ بیرق عشق

حکیمه باوفا ومهربون

وبلاگ عاشقان مهدی

وبقيه دوستان حقیقی ومجازی

دوستان عزیزم ازهمه تون ممنون بابت لطفتون ونظرات دلگرم کننده تون

وکوتاهی قصور منو ببخشید

دوستدار همه شما 

خدیجه تاج بخشیان

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ice girl در تاریخ : 1394/6/7/tajbakhshiyan1 - - گفته است :
سلام .مثل همیشه عالی و پر محتوا...........
سربلندو موفق باشین...................: D
پاسخ:سلام ممنونم

/weblog/file/img/m.jpg
گل گندم در تاریخ : 1394/6/5/4 - - گفته است :
سلام خانوم
خوشحالم دوباره میتونم از مطلبای قشنگ و مفیدتون استفاده کنم
ان شاءالله همیشه سالم و پر انرژی باشین

پاسخ:سلام عزیزم منم خوشحالم از حضورشما دخترم وممنونم ازدعای خیرت درپناه ولایت امام عصر باشی

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1394/6/3/2 - - گفته است :
سلاااااااام

شما برای من بهترین معلم دنیا هستید
نه فقط معلم!!!
بهتر و مهربونتر از یک معلم
یه معلم که همیشه و همه جا درکنارم بودید و هیچ وقت تنهام نذاشتید
یه معلم که همیشه موقع دلتنگیهام و ناراحتی هام بهشون پناه میارم
یه معلم که........
فراتراز یه معلم مهربون.....

مگه میشه دوستتون نداشته باشم؟!
اصلا مگه کسی هست که شما رو بشناسه و دوستتون نداشته باشه؟!
مگه میشه همچین فرشته ی مهربونی رو دوست نداشت؟!

عزیزدلم!
مهربونترینم!
منم دلم برای این کلبه پرازآرامش تون تنگ شده بود!
برای متنها و عکسهای قشنگ تون!
برای متن هایی که به موقع میذاشتید و هروقت دلم میگرفت، میومدم و وبتون و میخوندم و حالم عوض میشد!
برای تمام متنهایی که جواب سوالهای ناگهانی من بود!

برای همه چی...
برای وجودتون اینجا
برای نظرات دلگرم کننده تون تو وبلاگم
برای مشورت با شما به خاطر تمام متن هایی که میخوام بذارم تو وبم
و......

خانم معلم مهربون و دوست داشنتی خودم!
الهی همیشه دلتون شاد باشه
خیلی دوستتون دارم

پاسخ:سلام مهناز جون خوشحالم از حضور دوباره ت ممنونم از ابرازلطف ومحبت عزیزم امروز روز تولد امام رضا علیه السلامه عیدت مبارک وبهترین عیدی رو انشاءالله از امام بگیری عزیزم

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1394/5/22/4 - - گفته است :



سلااااااااممممممم خانم

خوبید؟ واااییی باورم نمی شه! هرسری به شهاب می گفتم ببینه شما اومدین بازم یا نه

فکر می کردم کلا ترک کردین اینجارو

حالا بهترید؟

کمرتون خوبه؟

مهناز خانم چطورن؟ایشونم که خیلی وقته نیستن

خانووم دلم براتون خیلی تنگ بود و همیشه تو فکرتون بودم،باور کنید

پیش خودم می گفتم کاش یبار دیگه بیاید تا لااقل بتونم درست و حسابی ازتون تشکر کنم بخاطر راهنماییای قشنگ و زحمتای زیادی که براتون داشتم

خانووم خیلی خیلی دوستتون دارم

بازم ممنون که دوباره اومدین اینجا

لطفا بازم از اون شعرا و حرفای خیلی قشنگ برامون بیارید

التماس دعا
پاسخ:سلام عزیزم نرگس خانوم مهربون خوب هستین؟

منم خیلی خوشحالم که بازم میتونم بادوستان خوبم ارتباط داشته باشم

خداروشکربابت چنین دوستانی

عزیزم مبارک باشه تولد خدیجه کوچولو قدمشون مبارک
ارادتمندم دعاگوی شمامهربون


/weblog/file/img/m.jpg
حكيمه در تاریخ : 1394/5/21/3 - - گفته است :
سلام
خانم تاج بخشيان عزيز
من تو اين چند وقت هردفعه كه ميومدم پاي كامپيوتر وبتون رو باز ميكردم به اميد اينكه پست جديد ببينم ولي نميديدم!!! ولي امروز وقتي ميخواستم بازش كنم اصن فك نميكردم پست جديد ببينم
خيـــــــــــــــــــــلـــي خـــوشحالــــم كه دوباره اومدين
واقعا جاتون خيييييييييييييييلي خالي بود
دلم واسه ي پست ها وحرفاتون تنگ شده بود
در مسافرتي كه به مشهد هم داشتيم همش به يادتون بودم
مهناز هم كه خيلي وقته كه نيومده!
منم كه نويسنده جديد آوردم از اول تابستون
دوستم فاطمه ست
البته ديگه وب مثل قبل نيست
چون شما ها نيستيد ذوقي واسه گذاشتن پست ندارم فقط از سر بيكاري!!
اميدوارم از اين به بعد ديگه بياين
آخه من فقط تا آخـــــــر تابستون ميام!!
باشروع سال تحصيلي ودرس ديگه فك نكنم بتونم بيام
به هرحال
خيــــــلي دوستــــــــون دارم
منتظر حضورتون تو وبم هستم
خدانگهدار:
پاسخ:سلام حکیمه خانوم عزیزم دخترمهربونم به وبلاگت اومدم ونظرم گذاشتم سعی میکنم پستای قشنگ تو بخونم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 341
:: بازدید ماه : 6309
:: بازدید سال : 25979
:: بازدید کلی : 327685

RSS

Powered By
loxblog.Com